poniedziałek, 7 lipca 2014

Pożegnanie :C

Hej kochani. To raczej nie będzie post którego oczekujecie...
Nie jest to 10 rozdział tylko, informacja o tym, że za tydzień .. USUWAM bloga.
Nie mam czasu na blogowanie, ponieważ będę od września mieszkać w internacie i chciałabym skupić się na nauce. Blogowanie było fajne, ale nie mam już do tego głowy. Miałam dodać rozdział w rocznicę założenia bloga, ale mi nie wyszło. Miałam dwa blogi z czego jeden już został usunięty. :(
Bardzo was za to przepraszam... Nie mam już czasu, chęci ani pomysłów.
Kiedyś, w dalekiej przyszłości, chciałabym założyć bloga o moim życiu itp itd. Ale to też nie jest pewnie :C Tak więc...
Żegnam was. Było bardzo fajnie przez ten rok gdy pisałam, ale to jest już koniec :C

9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę nie usuwaj tego bloga. Zostaw go moze kiedyś weźmie cię ochota na dokończenie tak bardzo kocham tego bloga niedawno go znalazłam i lubię czytać go i bym chciała jeszcze kilka razy go poczytać proszę cię przemysł to 😔

    OdpowiedzUsuń
  3. To Twoja decyzja, wiec nie będę marudzić o to, żebyś go nie usuwała. Nie będę ukrywać, że bardzo liczyłam na Twój powrót, ale calkowicie rozumiem Twoją decyzje. Każdy dorasta i ma coraz mniej czasu, wiec chciałam Ci tylko podziękować za to, ze prowadzilas tego bloga i mam nadzieje, ze uda Ci się założyć bloga "o życiu". Pozdrawiam Cię serdecznie Ola :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli jesteś w 100 % pewna,że nie wrocisz na pisania to oddaj go osobie,ktora by chętnie go dalej poprowadziła i zakończyła te historie wedlug swoiego pomyslu.A jesli nie to nie usuwaj go niech zostanie tak jak jest.Zostaw go na pamiątke.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, to doby pomysł ;*
    Ta wyżej dobrze gada ♥
    Choć nie ukrywam - twój blog jest niesamowity i smutno mi z tego powodu, że go chcesz usunąć :'| ♥♥♥
    Zayn & Nancy 4ever in my heart, Zayn & Nancy 4ever in my soul

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie, nie rob tego :'(!!!
    Albo jeśli juz nie czujesz weny to może przekaz tego bloga komuś innemu. Ta historia jest na serio tak fajna, ze aż żal ze nie poznamy jej zakończenia. Może przemysł czy nie oddać go komuś...

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytam to od początku i sory że komentuje jako anonim ale chcę tylko powiedzieć żebyś nie usuwala bloga bo fajnie będzie przeczytać sobie jeszcze kiedyś twoje stare opowiadania które zapamiętam na zawsze <3
    ŻYCZE UDANYCH WAKACJI :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z osobami wyżej, oddaj komuś bloga lub zostaw tak jak jest, ale nie usuwaj. Fajnie jest czasem wrócić i poczytać twoja historie od początku @Nutka_13

    OdpowiedzUsuń
  9. To co? Zostawiasz bloga chociaż tak do poczytania np. Summer Love, druga szansa?
    /Kasia

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K